lt

Sėkmės istorijos: dinaminė pakartotinė rinkodara (dinaminis remarketingas)

Jau esame aptarę dinaminės pakartotinės rinkodaros metodą ir jo privalumus praeitų metų gruodžio mėnesio įraše. Jau šią vasarą Google planuoja aktyvuoti šį metodą ir Lietuvoje. Siūlome susipažinti su užsienio kompanijų sėkmės istorijomis, kurios jau pasiekė puikių rezultatų taikydamos dinaminį remarketingą.

 Laisvalaikio drabužiais prekiaujanti įmonė Sierra Trading Post

 Tikslai:

  • padidinti pasiekiamumą, prekės ženklo žinomumą;
  • iš naujo paleisti svetainę.

Priemonės:

  • integruoti tvirtas kampanijas Google vaizdinės reklamos tinkle;
  • dinaminė pakartotinė rinkodara;
  • auto-optimizuoto išdėstymo skelbimų kūrimo įrankio naudojimas.

Rezultatai:

  • 35% daugiau lankytojų iš Google vaizdinės reklamos tinkle;
  • 88% padidėjo paieškos, susijusios su prekės ženklu;
  • Dvigubas CTR  (paspaudimų ir parodymų santykis);
  • Padidėjęs svetainės lankomumas.

Sierra Trading Post turi itin platų prekių asortimentą vyrams, moterims bei vaikams. Turėdama tiek daug skirtingų kategorijų, kompanija ieškojo unikalaus sprendimo, galinčio išspręsti žinutės pateikimo plačiai auditorijai klausimą su pakankamai ribotu biudžetu ir neapsiriko, tam tikslui pasirinkusi dinaminę pakartotinę rinkodarą. Vartotojas, ieškojęs slidinėjimo striukės Sierra Trading Post svetainėje, vėliau naršydamas internete nuolat matė “banerį“ su šia striuke ar jam gimininga preke, sportbačių ieškojęs vartotojas nuolat vėliau internete aptikdavo sportbačių reklamą. Konkrečios žinutės adaptavimas leido kompanijai padvigubinti CTR, kadangi buvo pateikiama vartotojui aktuali informacija. Tai leido ženkliai padidinti populiarumą, o svarbiausią – pardavimus.

Metalo detektoriais prekiaujanti įmonė Kellyco

Tikslai:

  • padidinti ženklo žinomumą;
  • padidinti pardavimus;
  • įsiskverbti į tarptautines rinkas.

Priemonės:

  • atnaujinta intensyvi vaizdinės reklamos kampanija;
  • paleista į raktažodžius orientuota paveiksliukų kampanija;
  • plėtra per +1;
  • remarketingas;
  • sukurti specifiniai paveiksliukai, pritaikyti vartotojui užsienyje.

Pasiekti rezultatai:

  • kasdienių lankytojų padaugėjo 48%;
  • padidėjo užsakymų;
  • 62% padidėjo bendrų sandorių;
  • užmegztas socialinis ryšys su vartotoju.

Viename Floridos garažėlių savo veiklą pradėjusi Kellyco šiandien yra stambiausių tarptautinių metalo detektorių įmonių sąraše. Norėdama išpopuliarėti, Kellyco pradėjo nuo pakankamai agresyvios Google paveiksliukų kampanijos – metalo detektorius yra pakankamai specifinė prekė, tad, nekeista, jog dažnai klientas pirmiau ieško produkto vizualizacijos. Kitu ne mažiau svarbiu žingsniu tapo padaryti Kellyco prekės ženklą socialiai draugišku bei lengviau prieinamu – šiam tikslui pasiekti įmonė pasitelkė Google +. Pasiektam įdėto darbo rezultatui užtvirtinti, Kellyco pradėjo naudoti dinaminę pakartotinės rinkodaros metodą, kas tapo puikiu įrankiu jam sėkmingai plėstis į tarptautines rinkas. Finale – maža įmonė „iš už garažo“ išaugo į savo vardą rinkoje bei pastovų klientų ratą turinčią kompaniją.

 Namų apsaugos įrangos parduotuvė Home Security Store

 Tikslai:

  • įgyti naujų klientų;
  • išlaikyti klientų bazę;
  • atitikti ROI (Return On Investment) tikslus.

Priemonės:

  • bendradarbiavimas su agentūra WebMetro;
  • išplėstas Google vaizdinės reklamos tinklas naujiems klientams pritraukti;
  • dinaminė pakartotinė rinkodara;
  • suasmeninta žinutė vartotojams;
  • nauja pakartotinės rinkodaros žyma, lankstus sąrašų valdymas.

Rezultatai:

  • dinaminio remarketingo ROI 4,3 prie 1;
  • pardavimų ROI 5 prie 1. 

Home Security Store specializuojasi namų apsaugos įrangos pardavimuose, pradedant belaide signalizacija ir baigiant monitoriais, skirtais stebėti mažų vaikų išdaigas. Kompanija puikiai suprato, jog esminiu kriterijumi jos versle yra ilgalaikių santykių kūrimas su klientais, tad norėjo būti matoma su labiau suasmeninta žinute. Tačiau tuo pačiu kompanija troško pasiekti kitus, naujus vartotojus. Skirtingiems vartotojams – ir tiems, kurie tik susipažino su įmonės teikiamomis paslaugomis, ir tiems, kurie domėjosi labai konkrečia paslauga/preke reikėjo priminimo, tačiau kiekvienam skirtingo. Dinaminės pakartotinės rinkodaros metodas leido pasiekti tą bendravimo su vartotoju lygį, kurio reikėjo – t.y., žinutės buvo maksimaliai suasmenintos. Pasinaudojusi dinaminės rinkodaros būdu Home Security Store pasiekė stulbimą ROI rodiklį – 5 prie 1, kas reiškia, jog kiekvienas investuotas doleris atnešdavo net penkis dolerius pelno.

 

 

 

 

Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *