Google+ puslapis verslui
Kokia nauda iš Google+1 ir kodėl jam reikia skirti dėmesį kai yra verslui skirti Facebook puslapiai?
- Tai įtakoja Google organinius rezultatus
- Mažesnė AdWords savikaina.
- Googlas verslui su Google+ siūlo priešingą logiką Facebook puslapiams: jei su Facebook puslapiu didinome prekės ženklo žinomumą, siūlėme sekti vartotojams prekės ženklo naujienas, pramogauti ir panašiai, tai tuo tarpu Google+1 siūlo visą aibę kitų sprendimų verslui.
- glaudi sąsaja su Google paieškos sistema,
- puiki analitika,
- Youtube integracija,
- pašto dėžutės integracija,
- užtenka pridėti “+” prieš įmonės pavadinimą Google paieškoje – ir pateksite tiesiai į Google+ verslo puslapį,
- naudodami “ratus” (“Circles”), Google+ vartotojai gali sekti tam tikrų kategorijų atnaujinimus, taigi verlo puslapiai turi puikų būdą skirtingais įrašais pasiekti skirtingas auditorijas.
- Google + puslapiai skirstomi į penkias kategorijas: vietinis verslas arba vieta, produktas ar prekinis ženklas, kompanija, institucija ar organizacija, menai, pramogos ar sportas, kiti. Taip skirtingos versl0 rūšys lengviau surandamos ir atskiriamos,
- su ‘Hangout’ – video verslo puslapių pokalbiai su klientais vienu metu iki 9 vartotojų,
- vietiniai puslapiai skiriasi nuo kitų kategorijų tuo, kad klientai lengvai randa netoli jų esančias įmones: į puslapius įtraukiami žemėlapiai, adresai, telefono numeriai ir darbo laikas. Puslapiai rodomi Google Maps, o Google + puslapiai leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais