pl lt

Google įrankiai padeda laimėti mūšį dėl klientų ne tik internete

Naujieji bei patobulinti senieji Google įrankiai – tikras lobynas taupantiems laiką bei į pardavimus orientuotiems rinkodaros atstovams!

Žemiau plačiau apie kiekvieną iš jų.

Consumer Barometer* – Google įrankis, leidžiantis daryti įžvalgas, kaip vartotojai elgiasi internetinėje erdvėje, prieš priimdami sprendimą pirkti prekę ar paslaugą.

Gautų duomenų pagalba galima konkretizuoti vartotojų elgesį skirtingų prekių kategorijų pirkimo procese. Rinkodarine prasme šis įrankis turi ypač didelę reikšmę, kadangi yra žinoma kokios prekių/paslaugų kategorijos vartotojai gausiai naršo internete, prieš priimdami sprendimą pirkti. Šios žinios padeda tikslingiau investuoti į reklamą internete.
Consumer Barometer duomenimis, prieš priimdami sprendimą pasinaudoti bet kokios kategorijos paslaugomis, 75% lietuvių, 70% lenkų (Lenkijos piliečių) bei 72% rusų (Rusijos Federacijos piliečių) naršo internete ir priima sprendimą, atsižvelgiant į internete rastą informaciją. Ši auditorija priklauso ROPO (Research Online, Purchase Offline) kategorijai.
Gauti duomenys leidžia matyti, jog sėkmingos komunikacijos internete reikšmė auga, kadangi yra būtinybė nuolat figūruoti vartotojų pasirinkimo krepšelyje. Vertas paminėjimo faktas, jog pasitikėjimas e-komercija turi tendenciją augti.
Vis daugiau informacijos gali suteikti bei papildyti Consumer Barometer kitas Google įrankis – Google Trends**. Šis gali virsti tikru lobynu tiems, kuriems yra aktualu, kuo domisi pasaulis arba tam tikras geografiškai apibrėžtas regionas realiuoju laiku. Žinant šios dienos aktualijas bei stebint, kaip jos keičiasi laike, galima laimėti ateityje, ypač produktų srityje, kur sezoniniai svyravimai turi didelę reikšmę. Tarkime, žinodami, kad žoliapjovės Lietuvoje ieškoma intensyviausiai balandžio mėnesį, didesnį šansą išlošti pardavimuose turės įmonė, pradėjusi figūruoti vartotojų pasirinkimo krepšelyje dar prieš balandžio mėnesį. Įmonė, įsiliejusi į pasirinkimo krepšelį internete gegužės mėnesį, turės daugiau investuoti, norėdama rasti vietą vartotojų svarstymuose apie pirkimus.
Abu įrankiai (Consumer Barometer, Google Trends) puikiai dera tarpusavyje bei papildo vienas kitą. Barometras atskleidžia, į kokią verslo kategoriją investuoti internete, Trends – sufleruoja, kada būtent bei kas realiuoju metu yra aktualiausia.

 

Du žingsniai – ir gan konkretus potencialaus pirkėjo profilis ne tik internete sudarytas!

*www.consumerbarometer2013.com

**www.google.com/trends

 Consumer Barometer Lithuania

Consumer Barometer Lietuva

 

Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *