Kas yra remarketingas

Remarketingas (pakartotinė rinkodara) – tai būdas pritraukti lankytojus, kurie jau lankėsi jūsų tinklapyje, bet neatliko jokių veiksmų: nesiregistravo naujienlaiškiui, nepirko prekių, neužpildė kontaktinės formos ir t.t.

Yra daugybė skirtingų strategijų, skirtų remarketingo kampanijoms, pavyzdžiui:

  • Sezoninis rūbų parduotuvės atnaujinimas – buvusiems pirkėjams;
  • Naujas spektaklis – teatro repertuarą peržiūrėjusiems lankytojams;
  • Išpardavimas – prekybos centro tinklapyje buvusiems žmonėms;
  • Naujas produktas – nuolatiniams klientams;
  • Neužbaigtas pirkimas – atėjusiems ir išėjusiems lankytojams.

Viskas ko reikia – tai mūsų bendradarbiavimas. Toliau viskas labai paprasta:

Kai lankytojas atidaro Jūsų svetainės puslapį, jo apsilankymas iškart fiksuojamas ir priskiriamas pakartotinės rinkodaros kampanijai
Pasirinktą laikotarpį (iki 30 dienų) po visą Google vaizdinės reklamos tinklą užregistruotą lankytoją “sekioja” tekstiniai vaizdiniai skelbimai, raginantys grįžti į Jūsų tinklapį.

Dažnai atkritę svetainės lankytojai sudaro virš 80% viso srauto, o didelė dalis jų palieka svetainę ne todėl, kad jiems neįdomios jūsų paslaugos, o dėl kitų priežasčių:

  • neturėjo laiko įsigilinti į turinį,
  • pamiršo svetainę,
  • apsilankė tuo metu, kai neįmanoma su jumis susisiekti,
  • kitų priežasčių.

Kaip veikia remarketingas

Remarketingo veikimo principas yra toks:
  1. Žmogus ateina į jūsų tinklapį, tačiau neatlieka jame jokių veiksmų.
  2. Šis apsilankymas užregistruojamas Google AdWords sistemoje.
  3. Lankytojas išeina iš svetainės ir toliau naršo internete.
  4. Visame Google vaizdinės reklamos tinkle (svetainėse, kuriose yra Google reklamos blokai) mato skelbimus, primenančius apie jūsų produktus ir paslaugas, kurias jis jau matė, ir skatinančius sugrįžti į jūsų svetainę.
Tokį pakartotinį lankytoją galima grąžinti į tą patį puslapį, kuriame jis jau buvo, tačiau galima sukurti ir specialiai jam skirtą pasiūlymą su nuolaida ar panašiais būdais, leidžiančiais pritraukti jį ir nepaleisti.

Remarketingas gali sugrąžinti iki 50% prarastų lankytojų, iš kurių nemaža dalis taps jūsų klientais.

Susisiekite su mumis ir gaukite remarketingo pasiūlymą, skirtą jūsų svetainei!




Dalintis: