Google+ puslapis verslui

Kokia nauda iš Google+1 ir kodėl jam reikia skirti dėmesį kai yra verslui skirti Facebook puslapiai?

  1. Tai įtakoja Google organinius rezultatus
  2. Mažesnė AdWords savikaina.
  3. Googlas verslui su Google+ siūlo priešingą logiką Facebook puslapiams: jei su Facebook puslapiu didinome prekės ženklo žinomumą, siūlėme sekti vartotojams prekės ženklo naujienas, pramogauti ir panašiai, tai tuo tarpu Google+1 siūlo visą aibę kitų sprendimų verslui. 
  • glaudi sąsaja su Google paieškos sistema,
  • puiki analitika,
  • Youtube integracija,
  • pašto dėžutės integracija,
  • užtenka pridėti “+” prieš įmonės pavadinimą Google paieškoje – ir pateksite tiesiai į Google+ verslo puslapį,
  • naudodami “ratus” (“Circles”), Google+ vartotojai gali sekti tam tikrų kategorijų atnaujinimus, taigi verlo puslapiai turi puikų būdą skirtingais įrašais pasiekti skirtingas auditorijas.
  • Google + puslapiai skirstomi į penkias kategorijas: vietinis verslas arba vieta, produktas ar prekinis ženklas, kompanija, institucija ar organizacija, menai, pramogos ar sportas, kiti. Taip skirtingos versl0 rūšys lengviau surandamos ir atskiriamos,
  • su ‘Hangout’ – video verslo puslapių pokalbiai su klientais vienu metu iki 9 vartotojų,
  • vietiniai puslapiai skiriasi nuo kitų kategorijų tuo, kad klientai lengvai randa netoli jų esančias įmones: į puslapius įtraukiami žemėlapiai, adresai, telefono numeriai ir darbo laikas. Puslapiai rodomi Google Maps, o Google + puslapiai leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais






Dalintis: