lt pl

Konfidencialumą garantuojame

Konfidencialumą garantuojame.

UAB Amplify Dep

 

 

Dalintis:

4 įkvepiančios mūsų klientų sėkmės istorijos. AdWords.

Susipažinkite su mūsų klientų sėkmės istorijomis

1. „Lingua Lituanica“
Lietuvių kalbos ir kultūros mokymo židinys Lietuvoje ir pasaulyje. Kaip mokslas, pasitelkus „AdWords“, tapo verslu:

„Su Amplify Dep. jau dirbame apie 3 metus ir esame patenkinti kokybiškomis paslaugomis. Amplify Dep. darbuotojai visada draugiški ir paslaugūs, darbai atliekami itin skubiai. Džiaugiamės turėdami tokį interneto reklamos partnerį ir nuoširdžiai rekomenduojame Amplify Dep. visoms įmonėms siekiančioms tapti ir išlikti lyderėmis internete.“
2. „Viena Sąskaita“
Sąskaitų sujungimo paslauga. Augantis verslas klientus sugauna reikiamu momentu:

„Su Amplify Dep. kompanija dirbame daugiau nei 3 metus. Esame išties patenkinti rezultatais kuriuos kartu pasiekėme. Dirbdami su mūsų projektu pasižymėjo aukštu įsitraukimo lygiu, itin giliomis žiniomis Google paieškos sistemoje ir atsakingu požiūriu į klientą. Suteikite šiai kompanijai progą ir ja pasitikėkite. Jau netolimoje ateityje ji garantuos Jums aukštus rezultatus.”
3. „Sugihara“ Monika Limbienė Marketingo vadovė
Grožio ir SPA industrija, estetika. Grožio terapijos ir chirurgijos klinika „Sugihara“ gauna stabilų klientų srautą:
Sugihara
„Malonu dirbti su profesionalia komanda, kuri kelia aukštus reikalavimus ir įmonės partneriams. Tokie yra Amplify Dep.: visada priekyje, operatyvūs ir maksimaliai efektyvūs.“
4. „Ispanų kalbos namai“ Ispanų kalbos namų German Degollado Brito direktorius
Geriausi ispanų kalbos kursai Vilniuje. Ispanų kalbos mokykla sulaukė 20 % daugiau studentų
Ispanų kalbos namai
„Esame daugiau nei patenkinti Amplify Dep. teikiamomis paslaugomis. Džiaugiamės, kad pagaliau kelią į mūsų mokyklą atranda vis daugiau mokinių, mūsų vardą sužino vis daugiau žmonių. Patikimiausi verslo partneriai internete – dirbantys greitai ir visuomet turintys sprendimą visiems, su reklama susijusiems, mūsų galvos skausmams.“
Dalintis:

Google+ antra pagal populiarumą lietuvoje 2014 pirmą pusmetį

TNS paskelbė 2014 m. pirmo pusmečio socialinių tinklapių naudojimosi statistika Lietuvoje.

  1. Facebook Lietuvoje naudojasi apie 68 proc. internautų, kasdien prie šio socialinio tinklo prisijungia net 46 proc.
  2. Google+ surenka  27 proc. Lietuvos interneto vartotojų. G+ kasdien naudoja 33 proc. internautų.
  3. „One.lt“ ir „Draugas.lt“ naudojasi atitinkamai 21 proc. ir 15 proc. ir kasdien sulaukia tik apie 1 proc. lankytojų.
  4. Twitter“ turi kiek daugiau nei 7 proc. vartotojų ir tik 1 proc. apsilanko jame kiekvieną dieną.
  5. LinkedIn“ turi apie 6 proc. interneto vartotojų.
  6. Instagram“, „Pinterest“, „Spotify“ ir „Tumblr“, kurie labiau skirti pramogai, Lietuvoje pritraukia atitinkamai 6 proc., 4 proc., 3 proc. ir 3 proc.
  7. Mažiausiai vartotojų Lietuvoje turi „Foursquare“ naudojasi vos daugiau nei 1 proc. visų internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų.

Šiuo metu Lietuvos internauto vartotojai naudojasi mažiausiai 2 socialiniais tinklais. Plačiau TNS svetainėje.

googleplus-vs-facebook lietuva

Dalintis:

Google AdWords tinklaraštyje – Amplify Dep sėkmės istorija

Korporacijos „Google“ oficialiame tinklaraštyje apie reklamos internete sistemą „AdWords“ pirmąsyk paminėta SĖKMĖS ISTORIJA iš Baltijos valstybių. Ši garbė atiteko mums – „Amplify Dep.“!

Ši sėkmės istorija buvo tokia įspūdinga, kad ja pasidalyti nusprendė net „Google“. Tai pirmas toks atvejis Baltijos valstybėse. Skaitom čia.

Plačiau žiniasklaidoje:

15MIN.LT

LRT.LT

ELTA.LT

Ačiū visiems mūsų klientams kurių pasitikėjimo dėka mums tai pavyko!

Dalintis:

Facebook vs Google Display Network (0:1)

Šiai dienai kone didžiausias socialinis tinklas Facebook turi nemažai gerbėjų. Ir tai yra labai gerai. Tačiau optimaliems rezultatams internete pasiekti patartina tapti taip pat Google vaizdinės reklamos tinklo gerbėjų.

Google vaizdinės reklamos tinklas – tai daugiau negu milijonas interneto svetainių, video ir skirtingų aplikacijų, kur gali transliuotis Jūsų reklaminiai skydeliai (baneriai). Vaizdinės reklamos tinkle teksto skelbimas gali būti automatiškai pritaikytas svetainėse ar atskiruose svetainės puslapiuose, kur Jūsų skelbimo raktiniai žodžiai yra susiję su svetainės turiniu. Jūs taip pat turite galimybę pasirinkti konkrečias svetaines ar puslapius pageidaujamos temos (interesų grupės) kategorijos.

Šis tinklas parodys tekstą, paveikslėlius, animuotus ir vaizdo skelbimus “YouTube” bei kituose Google vaizdinės reklamos tinklo svetainėse, pavyzdžiui, “Gmail” ir aibėje kitų svetainių, kurios bendradarbiauja su Google.  Jums suteikiamos galimybės visiškai kontroliuoti, kur bus rodomi Jūsų skelbimai, galite pasirinkti nustatymus skelbimų grupės lygiu ir tiksliai nurodyti pageidaujamos reklamos vietą.

Dalintis:
Žymos:, ,

Google įrankiai padeda laimėti mūšį dėl klientų ne tik internete

Naujieji bei patobulinti senieji Google įrankiai – tikras lobynas taupantiems laiką bei į pardavimus orientuotiems rinkodaros atstovams!

Žemiau plačiau apie kiekvieną iš jų.

Consumer Barometer* – Google įrankis, leidžiantis daryti įžvalgas, kaip vartotojai elgiasi internetinėje erdvėje, prieš priimdami sprendimą pirkti prekę ar paslaugą.

Plačiau

Dalintis:
Žymos:,

Click, Baby, Click!

Linksmas filmukas puikiai parodantis, kas laukia įmonių, kurios orientuojasi tik į paspaudimų kiekį skaitmeninėje rinkodaroje. Vien “klikų” skaičius nieko nepasako ir reklamos vertinimas tik pagal paspaudimų kiekį gali būti labai nuostolingas.

Labai svarbu žinoti, ką reiškia skaičiai. Ar jūsų tinklapį aplankė tikrai potencialūs klientai, kurie domisi jumis? O gal tai tik kūdikis, kuris spaudinėja blizgantį jūsų banerį?

Tad būtina naudoti instrumentus, tokius kaip Google Analytics, ir atlikti nuodugnią reklamos analitiką. Tai leidžia įvertinti tinklapio lankytojų kokybę, išanalizuoti jų demografinius duomenis ir atitinkamai pritaikyti rinkodaros priemones. Tada tikrai nesusimausite taip, kaip filmuko herojai.

Dalintis:
Žymos:, ,

AdWords reklama ir Žemės Ūkio Žinomumas

Jungtinės Karalystės telekomunikacijų milžinė „Three mobile“ nusprendė taisyti savo „brand‘o“ patrauklumą ir žinomumą pasirinkdama reklaminę kampaniją internete vietoje TV reklamos.

Buvo nuspręsta eiti drąsiai ir investuoti į reklamą Youtube platformoje. Videoreklamos pagrindinis herojus ponis pasiekė net 67% JK auditorijos ir sulaukė 7 milijonų peržiūrų. Žinant, kad skaitmeninė videoreklama  yra žymiai pigiau nei TV, tokie skaičiai įspūdingi.

Taip pat internetinė reklama auditorijai leido interaktyviai sudalyvauti reklamos kampanijoje, nes buvo galima sukurti savo ponį. Tai lėmė, kad 95% pasidalino reklaminiu turiniu su savo draugais internete. Plačiau

Dalintis:
Žymos:, ,

Sėkmės istorijos: dinaminė pakartotinė rinkodara (dinaminis remarketingas)

Plačiau

Dalintis:
Žymos:,

Verslo sėkmė priklauso nuo gebėjimo priimti naujas idėjas

XXI amžiuje reikia XXI amžiaus mąstymo. Džiaugiamės, kad mūsų klientai drąsiai žvelgia į naujoves.

Dalinamės delfi.lt interviu su žinomu britų marketingo ekspertu Mark Donnan ir jo įžvalgomis apie Lietuvą.

„Didžiausias iššūkis, kurį dabar matau Lietuvoje – pakeisti senamadišką, sovietinį požiūrį. Verslo sėkmės ateitis priklauso nuo to, kaip greitai senasis mąstymo būdas užleis vietą naujoms idėjoms, naujam supratimui, ir leis joms įsitvirtinti.

Turi keistis ir supratimas apie marketingą. Bendras požiūris šiuo metu yra labai tradicinis, daugelis kompanijų susikoncentravę į žinomumo didinimą tradicinėmis priemonėmis – reklama televizijoje, radijuje. Tai nėra blogai, jei tik kompanija gali sau tai leisti, tačiau internetas ir mobiliosios technologijos suvienodina visus, norinčius rasti teisingiausią kelią, kaip patraukti klientų dėmesį.“

Įvaizdžio konsultantas iš Britanijos: lietuviams trūksta tik vienos savybės

Dalintis:
Žymos:

SEO

Mielieji,
Peržiūrėjus šį klipą, kaip Jums atrodo, į ką reikėtų įmonėms investuoti dabar, kad jau netolimoje ateityje jos galėtų dominuoti Google organiniuose rezultatuose?

Dalintis:

Dinaminės paieškos skelbimų panaudojimo sėkmės istorijos

Google AdWords turi daug sėkmingų verslo istorijų, kurių patirtimi galima pasinaudoti planuojant internetines reklamos kampanijas. Siūlome susipažinti su dvejomis iš jų.

Britų atostogų planavimo kompanija “On the Beach

Tisklai:

  • Sužinoti, kokiomis užklausomis paieškoje, už kurių bid‘us jie moka, naudojasi jų klientai;
  • Surasti ypatingą būdą naujiems vartotojams pasiekti;
  • Padidinti svetainės lankomumą bei ROI (Return on Investment) .

Priemonės:

  • Dinaminės paieškos panaukaina), CPA (kaina už pasiektą tikslą (pvz. pardavimą) sumažintas iki 5%, o taip pat šestadaliu išaugo rezervacijos internetu.Rumunų programinės įrangos  atsisiuntimo svetainė ”Soft32.com

    Tikslai:

    • Išreklamuoti daugiau negu 140,000 skaitmeninių produktų;
    • Identifikuoti ilgąsias raktažodžių galūnes;
    • Padidinti lankomumą.

    Priemonės:

    • Suderinta dinaminė paieška su konversijų optimizer‘iu tiksliniam CPA išgauti;

    Rezultatai:

    • Pasiektas tikslinis CPA  (kaina už pasiektą tikslą (pvz. pardavimą);
    • Sėkmingai paleistos tarpatautinės kampanijos;
    • 15% padidintas svetainės lankomumas.

    Kita nemažiau įspūdinga sėkmė aplankė rumunų kompaniją Soft32.com – vieną iš didžiausių pasaulinių programinės įrangos atsisiuntimo svetainių, pritraukiančių beveik 10 milijonų lankytojų kas mėnesį. Iki šios akimirkos kompanija kasmet išleisdavo ženklias sumas įprastoms AdWords kampanijoms, tūkstančiams raktinių žodžių. Dinaminės paieškos skelbimų naudojimo metodas leido Soft32.com automatizuoti aibę puslapių bei jų turinį. Kitu svariu niuansu tapo galimybė padengti ne tik dažniausiai vartojamus raktinius žodžius, bet ir taip vadinamas „uodegas“ (t.y., paieškos frazes, einančias po dažniausiai vartojamų raktažodžių).

    Nemažiau svarbiu DSA metodo privalumu kompanijai buvo galimybė plėstis į kitas šalis, be būtinumo rankiniu būdu versti raktažodžius į tų šalių kalbas. Pasinaudojusi dinaminės paieškos skelbimų metodu Soft32.com pasiekė tikslinį CPA, sėkmingai paleido tarptautinias kampanijas bei net 15% padidino svetainės lankomumą.dojimas;

  • Reguliariai tikrinamos AdWords ataskaitos bei išgryninti raktažodžiai.

Rezultatai:

  • Užsakymų padidėjimas 14%;
  • CPC (paspaudimo kaina) sumažintas iki 16%;
  • CPA (kaina už pasiektą tikslą (pvz. pardavimą) sumažintas iki 5%.

Plačiau

Dalintis:
Žymos:, ,

Dinaminės pakartotinės rinkodaros (dinaminis remarketingas) metodas bei jo privalumai

Vis tobulėjantys Google AdWords paskyros inovatyvūs įrankiai tiesiogine tų žodžių prasme leidžia daryti stebuklus internetinėje erdvėje, taupyti lėšas ir laiką. Vienas pastarųjų– dinaminės pakartotinės rinkodaros metodas (ang. k. “Dynamical Remarketing”). Kaip ir įprastos pakartotinės rinkodaros, dinaminės rinkodaros tikslas yra reklamine žinute patraukti būtent tuos vartotojus, kurie jau domėjosi mūsų svetaine, paspausdami banerį, vedantį į ją. Logiška, kad tikslinga yra orientuotis į tą segmentą, kuris jau parodė susidomėjimą mumis. Plačiau

Dalintis:
Žymos:, ,

Ryšys tarp dinaminės paieškos skelbimų ir SEO

Tam, kad dinaminės paieškos skelbimai pradėtų veikti, svetainės turinys privalo būti Google suindeksuotas.

Jeigu svetainė turi indeksavimo arba kitų techninių SEO problemų, šios problemos tiesiogiai įtakoja dinaminių kampanijų rezultatus. Taip pat svarbu yra paminėti, jog šiuo atveju, jeigu Jūsų konkurentai neturi jokių SEO problemų, jie automatiškai tampa pranašesni dinaminėse paieškose. Techniškai tvarkingų svetainių savininkai turi daugiau šansų pasiekti platesnę autidoriją, kadangi turi daugiau indeksuojamo turinio.

Dalintis:
Žymos:, ,

Google dinaminės paieškos skelbimai. Kas yra Google dinaminės paieškos skelbimai (DSA)?

Paprasčiau tariant, dinaminės paieškos skelbimai yra skelbimai, kurie yra automatiškai sugeneruojami Google sistemos. Skirtingai nuo tradicinių Google AdWords skelbimų, kurie remiasi įvestų raktinių žodžių sąrašais, dinaminės paieškos skelbimai leidžia nukreipti vartotojus, naudojančius įvairų svetainės puslapių turinį. Tai reiškia, kad nebelieka galimybės parinkinėti raktažodžių tam, kad vartotojas galėtų surasti atitinkamą produktą google paieškos reklamoje. Google automatiškai nuskaito (indexuoja) svetainę ir, kai paieška yra susijusi su vienu iš mūsų produktų, Google sistema dinamiškai sugeneruoja skelbimo antraštę. Antraštė apima tekstą iš paieškos frazės ir nukreipiamo puslapio turinio. Likusi skelbimo dalis yra šablonas, kuri reikia sukurti patiems.

Dinaminės paieškos skelbimo pavyzdys:

dinamine google zinute

Dalintis: